Germinator 3,25l Biorganik

Germinator 3,25l Biorganik
Click image for Gallery
Producător: Biorganik
Cod produs: 5999559311291
Disponibilitate: Stoc Epuizat
Preţ: Stoc Epuizat 31,00lei

Cele necesare pentru germinare:

a. Un vas pentru germinare: GERMINATOR - daca e posibil sa avem 2 sau mai multe vase putem asigura continuitatea productiei de germeni;
b. Un uscator sau picurator de vase in care sa putem aseza vasul pentru germinare in unghi de 45 de grade.Sub picurator sau uscator asezati o tava pentru a putea retine apa care se scurge din vas.
c. Seminte pentru germinare.
d. De preferat se utiliza apa de izvor sau apa filtrata.

Pasi practici pentru a obtine germeni:

- Germenii se dezvolta in vasul pentru germinare daca ii ingrijim si udam zilnic.
- Masurati cantitatea potrivita de seminte pentru germinare si puneti-le in vasul pentru germinare (conform tabelului de mai jos).
- Umpleti vasul cu apa si acoperiti-l mai apoi cu un prosop daca puneti la inmuiat semintele ziua. (imaginati-va ca orice samanta isi incepe dezvoltarea in pamint si vede lumina zilei abia mai tarziu). Poate fi ideal sa punem semintele la inmuiere seara pana dimineata pentru a beneficia de efectul de intuneric natural. Semintele mai mici necesita 4-6 ore cele mai mari 12 ore. Pentru date mai exacte consultati tabelul de mai jos.
- Dupa expirarea timpului de inmuiere, goliti recipientul de apa, clatiti bine semintele. Dupa aceasta rotiti recipientul in asa fel incat semintele umede sa se lipeasca de peretii acestuia beneficiind astfel de aerisire si lumina. Asezati vasul in unghi de 45 grade in picurator pentru a asigura o ventilare optima a semintelor.
- Cei mai buni germeni se obtin daca zilnic de doua ori - dimineata si seara - clatiti semintele cu apa. Dupa clatire se aseaza inapoi vasul in picurator in unghi de 45 grade. La clatire se elimina substantele secundare generate de seminte, de aceea apa poate fi usor tulbure. Din ziua a 3, 4-a daca umplem recipientul cu apa si desurubam capacul semintele care nu au germinat, fiind mai usoare, urca la suprafata si parasesc recipientul, astfel obtinem germeni mai curati.
- Dupa cateva zile in functie de soi se poate deja recolta ( vezi tabelul de mai jos pentru timpul de maturizare).
- Germenii se consuma de preferinta proaspeti, se pot pastra si la frigider cateva zile.

Tineti minte! Semintele pentru germinat sunt ajutate in dezvoltarea lor de atentia si iubirea noastra. Acordati-le atentie plina de iubire de cateva ori pe zi!

 

Soi Cei mai importanti nutrienti Timp inmuiere (ore) / Cantitate / Lungime germeni la maturitate / Timp crestere (zile) Utilizare Sfaturi
Fasole Adzuki Proteine de inalta calitate, fier, vitamina C 12 4 lg * 1.3-2.5cm 3-5 Ragu **, mancaruri orientale, salate, sandwich-uri, pateu de germeni Germineaza usor. Sa-l incercati cu germeni scurti precum si lungi
Grau Hidrati de carbon, proteine, vitaminele B si E, fosfor. 12 100g 0.5-1.3cm 2-3 In paine, musli de cereale, deserturi, batoane de musli, salate si supe Sa-l incercati cu germeni scurti precum si lungi! Pentru a obtine un gust mai dulce amestecati cu alte seminte
Naut Hidrati de carbon, proteine, fibre, minerale 12 4lg 1.3cm 2-3 In paine, ragu, sosuri, salate, ca pasta sau pateu de germeni Se poate amesteca cu linte si grau.
Schinduf Este bogat in fier, fosfor si microelemente 8 2lg 1.3-2.5cm 3-5 Ragu, curry, sucuri de legume, salate, supe, pateu de germeni. Gust picant, a se amesteca cu alte seminte.
Varza Vitaminele A, C si U precum si microelemente 4-6 2lg 2.5cm 4-5 Sandwich-uri, salate, supe. Daca s-a maturizat produce clorofila.
Mei Hidrati de carbon, proteine, fibre, vitaminele B si E. 8 4lg 0.5cm 2-3 In paine, ragu, in musli de cereale, in salate sau supe Pune-ti la germinat mei nedecorticat!
Linte Proteine, fier si alte elemente minerale, Vitamina C 12 4lg 0.5-2cm 3-5 In paine, ragu, curry, legume marinate, salate, supe, sub forma de crema sau pateu de germeni. Sa-l incercati cu germeni scurti precum si lungi! Are un gust fad.
Trifoi rosu Vitaminele A si C precum si microelemente 4-6 2lg 2.5-3.8 4-5 In paine, salate, sandwich-uri, supe Produce clorofila. Amestecati cu alte seminte
Lucerna Vitaminele A, B, C, E si K, minerale si microelemente. 4-6 2lg 2.5-3.8 4-6 Sucuri de verdeturi, salate, sandwich-uri, supe, pateu de germeni. Cu 1-2 zile inainte de recoltare punetil-le lumina pentru a produce clorofila.
Fasole Mung Proteine de inalta calitate, fier, potasiu, vitamina C 12 4lg 1.3-2.5cm 3-6 Sucuri de verdeturi, mancaruri orientale, salate, sandwich-uri, supe, pateu de germeni. Se produc in intuneric!
Mustar Ulei de mustar, vitaminele A si C, minerale 4-6 3lg 2.5cm 4-5 Sucuri de verdeturi, salate, sandwich-uri, supe Are gust picant, amestecati cu alte seminte
Floarea soarelui Minerale, lipide, proteine, vitaminele B si E 8 4lg 0-0.5cm 1-3 In paine, musli de cereale, deserturi, sosuri, salate, supe, pateu de germeni Se pune la germinat curatata de coaja. Se poate amesteca cu lucerna, se lasa la crescut 4-5 zile
Ridiche Potasiu, vitamina C 4-6 3lg 2.5cm 4-5 Sosuri, sucuri de verdeturi, mancaruri mexicane, salate, sandwich-uri, supe Are gust picant, amestecati cu alte seminte! Produce clorofila.
Secara Vitaminele B si E, proteine, hidrati de carbon minerale. 12 100g 1.3-2.5cm 2-3 In paine, musli de cereale, batoane de musli, salate, supe. Incercati-l amestecat cu grau si linte.
Susan Este bogat in proteine, calciu si alte minerale, contine vitaminele B si E, lipide si fibre 4-6 4lg 0cm 1-2 In paine, dulciuri, musli de cereale, sosuri, salate Germenii sunt foarte mici, daca se lasa sa creasca mai mari capata un gust amar
Ovaz Vitaminele B si E, proteine, hidrati de carbon minerale, fibre 12 100g 0.5-1.3cm 2-3 In paine, ragu, musli de cereale, supe, pateu de germeni Cautati soiuri care germineaza complet.
Mazare verde Hidrati de carbon, fibre, proteine, minerale, vitaminele A si C. 12 4lg 1.3cm 2-3 Ragu, sosuri, salate, supe, pateu de germeni Se germineaza numai mazare intreaga.
Migdale Bogat in proteine, lipide, minerale si vitaminele B si E. 12 100g 0cm 1 In paine, deserturi, sosuri, lapte si branza de migdale Doar se umfla, nu germineaza
Porumb Hidratati de carbon, fibre, minerale, vitaminele A, B, E. 12 100g 1.3cm 2-3 In paine, musli de cereale, mancaruri, baton de cereale, snacksuri Folositi porumb dulce. Se pot folosi atit cu germenii scurti cat si lungi.
Seminte de bostan Proteine, lipide, vitamina E, fosfor, fier, zinc. 8 100g 0cm 1 In paine, musli de cereale, mancaruri, baton de cereale, snacksuri, lapte, iaurt si branza de seminte, pateu de germeni, sosuri, dressinguri. Doar se umfla, nu germineaza

* lg = lingura

** Ragu = mancare gen tocanita, ostropel

Spune-ţi opinia


Numele tău:

Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca şi text!

Nota: Rău           Bun

Introduceţi codul din imagine: